Barn..

Jag älskar verkligen barn. Jag tycker dock att det låter så klyschigt att säga så, så jag säger det inte så ofta... Jag tänker ibland (läs dagligen) tanken att jag skulle vilja ha en egen liten palt, men jag vet ju att jag inte är mogen för det än.. Man kanske ska kunna ta hand om sig själv ordentligt innan man ska ta hand om ett litet barn? En sjukskriven 22åring med identitetskris, familjesorg och känsliga nerver är kanske inte det bästa utgångsläget.. Samt har jag en klok sambo som säger ja till barn med inte förrän utbildning och sånt är avklarat.

Gjorde ett test för skojs skull hur mitt och Pontus barn kommer att se ut...

Om det skulle bli en flicka..

 Och en pojke...


HAHA säger jag bara. Ser ingen som helst likhet.

Kommentarer
Postat av: Lina

den likheten jag ser är mellan barnen =)

2008-10-22 @ 07:55:05
Postat av: matilda

haha dom har ju typ olika mallar sen lägger dom till kanske nån grej, kanske näsa hår eller ögon från nån av er? :=)

2008-10-22 @ 21:05:51
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0