Winter wonderland.

Man måste ju bara skriva något om snön som har lagt sig. Igårkväll hann jag plumsa 2 gånger och få snö upp till låren på den korta sträckan bilen-lägenheten. Jag gruvar mig lite nu, ska alldeles snart bege mig till sunnanå.

Sen bär det av till Edda för att starta veckan med lite välbehövd träning. Veckohandling och mammabesök ska jag också försöka klämma in idag..

Ikväll ska vi till Anna och Simon och fortsätta studioarbetet som vi började med igår. Jag spelade in en låt, för skojs skull, men blev inte helt nöjd så vi fortsätter ikväll. Det är sjukt kul :) Men man behöver tålamod, och det har ju som bekant inte jag. Jaja. Övning ger färdighet.

Ha de bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0