Se INTE stormen...

Den var helt värdelös. Akrobaterna var jättebra, men storyn var dålig och seg och allt upplevdes väldigt B:igt. Man hade ju byggt upp värsta förväntningarna pga all PR och vetskapen om att showen påstås vara den mest påkostade i hela europa. Bullshit... Så det var ju synd att det skulle bli en stor besvikelse. Men resten av helgen var mkt lyckad. Grymt god mat och kul med dansband. Ja Emil, jag fick bugga :D Sjukt kul! Dessutom med en kille från skeå som jag dansat med tidigare som är jätteduktig. Fattar inte varför jag slutade.. Synd att skellefteå inte har en till dansförening, för jag känner att jag gjort mitt i skellefteå dansklubb. Det är lite som en pakt där, det är typ omöjligt att komma in i det tajta gänget.  

Idag har vi alltså haft höstkonsert med kammarkören och ESPRI. Det gick bra, men jag är helt slut. Denna dag har varit helt sjukt lång, med bad  i Piteå, sen genrep och två konserter. Puh. Mina fötter dunkar efter att jag stått alldeles för länge i sträck. Jag har världens känsligaste fötter. Kan inte gå på grus ens med skor utan att det gör skitont. Säger ganska mkt..

Ni vet den här känslan som infinner sig efter man har gjort  något som tagit upp ens tankar länge, då allt känns sådär jättetomt? Exakt så känns det nu.. Liksom, jaha, nudå? Måndag imorgon, livet går vidare och det känns jättekonstigt. Nån frågade mig vad som händer i helgen.. Va? Helgen? Jaså det kommer en till helg? Tycker det är en rätt obehaglig känsla.

Nu vill jag att Pontus ska vara hemma och mysa med mig. Men han är och spelar in det sista till voicebox julskiva. Det blir nog sent. Trist.. :( Men jag är väldigt glad över att jag har nån att mysa med. Och inte bara nån, utan Pontus. Den bästa av alla. I fredags hade jag fått ett paket i brevlådan med godis i från www.godisboxen.se. Och nog var det från min Pontus nog. :) Han är så fin.


Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0