Nice

Råhärligt! Jag har hittat världens bästa sida på nätet... www.tunefinder.com ! Jag hatar då man hör bra låtar i nån film eller serie eftersom det är så svårt att hitta igen dem, men med tunefinder går det skitlätt. Jag känner att jag inte riktigt förstått internets storhet.


Detta är tredje dagen jag hållit mig från att sova min annars så otroligt obligatoriska dagslur. Jag känner mig yr och mår lite illa pga trötthet, men jag försöker vänja mig av med mitt tvångsbeteende. Får se hur många dagar jag pallar. Imorgon måste jag dock ta en powernap för vi har kör på kvällen och jag avskyr att vara trött då. Jag tappar helt koncentrationen och tycker att det är tokjobbigt att sjunga och vill bara hem. Men på onsdag ska jag försöka igen. Det låter säkert helt sjukt i vissa öron, men jag har i fem års tid vant mig med att sova en stund på dagen, och det har nu blivit så att jag inte fungerar utan dagsvila. Men som sagt. Försöker alltså sluta upp med detta. Andra slutar röka/snusa, Moa slutar sova. Typiskt mig att vara annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0