Fredag hela veckan..

Vore ruskigt trevligt. Jag älskar fredagar. Fast iofs.. Då blir man ju aldrig ledig på riktigt, och anledningen till att man gillar fredagar är ju mest för att det är lördag dagen efter.. Hmm .. Tar tillbaka det där.

Nu är Sara påväg hit, vi ska dra och köpa pizza och snarra och sen se idol hos mig. Anna och Ako kommer också hit. Så det blir en fläskar-tjej-idolkväll. Najs.


Har legat och sovit nu och jag drömde en jätterolig dröm. Att jag var den här mörk-ish äldre skådespelerskan i Ugly betty, och att jag var på en gala och vann pris för bästa tv-seriebiroll. Det var skitkul. Samtidigt hade vi filmkväll/fest hos Piddes föräldrar i Bergsbyn och Johan Palm var med.. Hur kan man drömma två drömmar på en gång? Jaja, hursom gillar jag att drömma väldigt mkt. Man blir ju inte direkt less på drömmarnas värld eftersom den ter sig så olika jämt.
 
Trevlig helg! Och tack så mkt ni fina människor som skrev kommentarer på förra inlägget. Värmde jättemkt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0