Förändringarnas kvinna.

Jag har många issues. Men den största just nu tror jag är mitt akuta behov att hela tiden förändra tillvaron på ett eller annat sätt. Här ser ni ju prov på det, eftersom jag just omdesignat min blogg för femtielfte gången. En annan sak jag måste göra snart innan jag förlorar förståndet är att måla om vardagsrummet vitt. Efter jag gjort det så har jag målat om fem gånger och tapetserat 3 gånger sedan jag flyttade hit i mars. Sovrummet också inräknat dock. Men ändå.

Jag brukar också ändra temat och bakgrunden på min mobiltelefon ca 3 gånger i veckan. Men nu har jag stött på problem eftersom min nya telefon bara har två teman att välja mellan. Svart och vitt. Så nu ändrar jag tema efter humör.

Denna söndag var rätt ointressant. Varvade sömn med att se desperate hela dagen och nu ikväll har jag först varit till mamma sen på max och ätit en fajitasallad med Pidde och nu nyss så har jag sett mer desperate, och slutligen hamnade jag här.  Det blev som en konstig mening men jag är för trött för att skriva om. Jag gillar ju brister, så. Brister är charmigt.

Nu har jag varit uppe 1 h och 15 minuter längre än jag har lovat mig själv att vara. Jag ska bums i säng senast 23 på kvällarna, för att förhoppningsvis bli lite piggare på dagarna. Så nu ska jag undvika att synda ännu längre. 

Gonatt. 

Förresten.. Igår på förfesten hos Majsan ramlade hon på ett väldigt konstigt sätt med näsan ner i vinglaset och jag skrattade i ca 2 timmar. Det var förlösande.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0