Den killar och sticks..

Tycker det är synd att de flesta koftor sticks.

Idag börjar jag kl 12 så jag sitter och väntar på att jag får börja promenera iväg till sunnanå. Slutar 14.20 och då ska jag nog till mamsen en sväng. Ikväll är det kör. 

Jag ska spela in nå låtar för skojs skull. Både Anna & Simon och Kalli har en studio så det vore ju dumt att inte ta chansen. Så nu håller jag på att välja ut lite låtar.. Blir nog kul. 

Kan inte dirket vara hälsosamt att vara ute och gå i den här halkan.. Man spänner ju varenda kroppsdel. 



Lisa, Nils, Mange, Lina, Robert, Emmy och jag i Piteå. Pidde var fotograf. ( Vad fasen har jag för frilla?)

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Godis går ner men jag är aldrig sugen:)

hahah, jag vet. Capslock är allt:) haha. Har ingen aning hur jag lyckats få det att bli så:)

2008-11-06 @ 14:31:21
URL: http://emmahall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0