De må ju veta.

Det enda jag fick till svar idag när jag besökte mammas läkare var : vi vet inte, det är omöjligt att säga, vi kan bara gissa. Jag nöjer mig inte med det. Jag vill ha facit.

Jag vill även veta om jag kommer in på förskolelärare eller inte till våren. Vill ju hinna skaffa mig en backup plan. Vet nån när man brukar få besked?

Lilla Georg har blivit så stor! Snart flyttar han väl hemifrån om det fortsätter i den här takten.

Nu väntar jag bara på att boston tea party ska börja. Jag tycker egentligen inte att det är så himla bra, men jag faller liksom för grupptrycket och ser det iallafall. Då är ju hundra höjdare och ett herrans liv mkt bättre. Jaja. I brist på annat så. Har ju iofs desperate.. Jag kanske ska satsa på det istället.. Ett säkert kort.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag väntar också besked inför våren och det kommer mellan 9-12 december. Hääääärda ut. Blir det plugg i Skellefteå för dig då?

2008-11-10 @ 22:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0