Äntligen sovdags..

Jag är så less på att vara ledsen. Jag känner medlidande med människor som  vistas i min närhet. Är det skruvat? Så är det i alla fall.
Ikväll hade jag verkligen behövt omge mig med människor, men det gick bara inte. Så istället satt jag på rumpan och glodde på tv hela kvällen, och kände mig ensam, fast jag själv valde det. Korkade korkade människa.



Hon har blivit så liten. Idag syntes hon knappt där hon låg nedsjunken i sängen. Hon fick dessutom massa ont i magen. Jag fick massa ont i hjärtat.


Skulle verkligen behöva komma bort en stund. Någon som vill donera en resa till nåt soligt land till behövande? Om man ändå hade pengar och inte levde på existensminimum varenda jäkla månad.


Ryck upp mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar dig! jag tycker vi ska hitta på något snart. Jag tror vi har ungefär en liknande känsla vi båda. Saknar italien mycket.

2008-11-19 @ 23:17:42
Postat av: matilda

var btw jag som skrev..

2008-11-19 @ 23:17:56
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag kan bjuda på en bussbiljett till Piteå... räcker det? :-P

2008-11-20 @ 17:57:45
Postat av: sara

Men gumman, du måste ju ringa om du känner dig så där nere, har inte någon biljett jag heller tyvärr men vi kan ju kramas lite iaf. Kraaaaaam

2008-11-20 @ 20:13:08
URL: http://virvelflickas.bloggspace.se
Postat av: HannaMaria

jag kan inte bjuda dej till sthlm, men om jag kunde så skulle jag tom ge dej betalt för att komma hit och bara vara min Moa, helt utan krav eller skyldigheter. Bara du, jag, salmiak, lite godis och grey's anatomy boxen! det vore guld värt:)

2008-11-20 @ 23:15:50
URL: http://hannamariaalbertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0