07.25

Jag har sovit en hel natt i sträck! Somnade kl 23, vaknade endast en gång, kl 02.00, men då tittade jag bara tvärt på klockan och somnade om igen. Sedan vaknade jag kl 06.00 och kände mig utvilad. Helt otroligt. 

Jag bestämde mig därför att börja kl 08.20 idag. Eftersom jag arbetstränar kan jag anpassa arbetstiderna litegrann efter hur dagsformen är. Det är bra, och välbehövt just nu.

Senare ska jag och Pidde fortsätta julhandla. Gardiner och småpynt fattas. Och Pidde ska köpa skor, eftersom hans blev stulna för några veckor sedan på eddahallen. I ren protest har han därför haft sina sommarsandaler ända till nu. Nu börjar även han förstå att det inte lämpar sig att ha sommarskor eftersom snön verkar ligga där den ligger.

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0