Torsdag 15/5 -08

Sådärja. Nu var samtliga prov avklarade. Känns förjävla skönt. Dagens prov gick bra! Lyckades samla mina sista plugg-krafter igårkväll. Otroligt. Nu har jag "bara" inlämningsuppgifterna kvar. Men de tycker jag är mer baggis än hatade prov.

Det här kvar:

Naturkunskapprov
Samhällsekonomiprov
Genetikarbete (redovisning imorgon fredag)
Religionsarbete Islam (inlämning onsdag 28/5)
Religionsarbete Nyreligiösa rörelser (-II-)
Finaluppgift digitalkamera (har tänkt försöka ta några fina bilder i Italien, så redovisning blir vid hemkomst)
Vetenskaplig rapport ( valfri inlämningsdag, dock under nästa vecka)
Samhällskunskap Grupparbete ( kommer att missa redovisningstillfället.. Hur gör jag då?)
Samhällskunskap Runda bords-diskussioner ( missar även det... crap)

Ursäkta upprepningen gällande skolan hela tiden. Men det är tyvärr det enda som sker i mitt liv just nu. Men snart blir det andra bullar :)

Mamma hälsade på idag. Hon är så söt.

5 dagar kvar till Italien :)

Hejsvejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0