Tisdag 6/5 -08

Grattis Simon 24 år. :)

Idag hade jag ju då samhällsprov. Det har nog aldrig gått så dåligt på ett prov i hela mitt liv. Men jag har mig själv att skylla. Jag pluggade pinsamt lite. Men läraren rättade snällt (väldigt snällt tillade han med eftertryck) så jag fick just såpass G. Känns skönt att inte behöva göra om det i alla fall. Men det känns ju sisådär att jag har ett till samhällsprov nästa vecka, som troligtvis kommer att vara lika svårt, om inte ännu svårare. På samhällsekonomi... Piss. Anledningen till att det blir så svårt att plugga inför samhällsproven beror ju på att jag läser på distans och inte har några lektionsanteckningar utan bara boken att gå efter. Men jag ska försöka fixa anteckningar till nästa veckas prov.. Som jag för övrigt är SKITSTRESSAD över. Jaja nog om det. Måste vara väldigt ointressant att läsa om.

I slutet av veckan skulle kommunen höra av sig angående sommarjobb. HOPPAS att jag får något trevligt erbjudande.

Jag är för övrigt skitnöjd över min nuvarande hårfärg. Den blir som bättre och bättre för varje tvätt. Naturligt ljusbrunt. Äntligen har jag tillbaka min naturliga hårfärg. Typ iaf. Lite trevligare bara.

Jag hade verkligen inget intressant att skriva om idag insåg jag nyss. Så därför slutar jag nu. Hej.

Kommentarer
Postat av: ponne

jaha, jaa ja kommer ju att sakna er när ni far bort
puss

2008-05-06 @ 23:02:42
Postat av: Anonym

Gud vad jag är avis på dig! Italien, hur grymt som helst!!! Har för övrigt en massa andra uppdateringar om hösten. Norge och långresan osv.;) Vi måste verkligen ses snart! Skitsnygg hårfärg föresten!

2008-05-07 @ 10:26:23
Postat av: Ida

Va jag försten på det förra..:D

2008-05-07 @ 10:27:26
URL: http://idajonson.blogg.se
Postat av: Matilda

Hihi sött att han kmr sakna oss!!!!

btw så går de nog bra på provet : ) var inte så hård mot dig själv. Det fixar sig. Själv känner jag mig också stressad. Men vi fixar det här tillsammans, just för att vi är vi, och just för att vi tror att vi inte kommer klara ;]

2008-05-07 @ 10:37:56
URL: http://donotenter.blogg.se
Postat av: Idaa

Men Moa... Du är givetvis en bra del med Norrland.. :) Menar ju överlag! haha! Promenix i helgen..
Kanske vill följa med o kolla på hästtävlingar nån dag? Mysa i solen med fika?

2008-05-07 @ 19:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0