Söndag 4/5 -08

Hej.

Idag fyller Zappe år. Grattis lillbubben :D

Igår fyllde Pidde år. 22. Eller var det 23? Haha. Vi skrattade gott åt att vi inte hade någon koll om vi fyller 22 eller 23 detta år. :) Eftersom man ofta börjar kalla sig tex 22 när det året man ska fylla 22 börjar, då kan man bli förvirrad den dagen man i själva verket fyller, eftersom man redan kallat sig en viss ålder ett tag. Knasigt.

Denna vecka kommer att bli tuff. Har två prov, tisdag och fredag, och en vetenskaplig rapport på typ 8 datorskrivna sidor som bör bli klar. Det känns nästan hopplöst. Men jag har nu skrivit ett veckoschema angående när jag ska göra vad. Jag måste strukturera upp vardagen på detta sätt för att inte få kortslutning i hjärnan.

Nu sitter jag och låtsasbokar en resa till Italien den 27 maj :) Det vore ju inte helt fel alltså... Men jag vågar inte riktigt boka än... Måste prata med arrangörerna om det här med tillstånd gällande minderårig osv. Ska ju åka med Matilda.  Jag är peppad! Det står iofs mellan Spanien och Italien.. Hur ska det här gå. De två människorna med mest beslutsångest i hela världen ska boka resa. Haha.

JAG VILL HA ETT JOBB.

Hejdå.



Kommentarer
Postat av: Matilda

"Hur ska det här gå. De två människorna med mest beslutsångest i hela världen ska boka resa. Haha."

HAHAH jag sitter bara och ler=D
word alltså!!

jag tycker du ska skriva oftare=) det är kul att läsa din blogg.

2008-05-04 @ 23:44:35
URL: http://donotenter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0