Lördag 10/5 -08

Jag trodde att jag var bra på datorer. MEN ICKET! Jag håller på att få hjärnblödning för att jag inte får ordning på designen på min blogg. Det går inte!!! Och jag har inte tålamodet. Stilmallar hit, kodmoduler dit...

Om det är någon som har lust att hjälpa mig, snälla hojta :)


Jag är så vansinnigt trött. Jag sover och sover och sover... Får aldrig nog. Också har jag en väldans massa huvudvärk idag också.

Nu ska jag baka en kladdkaka, fick en hjärtformad form i inflyttningspresent av Lina i påskas, och nu är det dags att inviga den! Ska överraska Pidde när han kommer hem från jobbet med mysigt lördagsfika. Jag tänker ignorera att han inte är så förtjust i kladdkaka. ( Det är så svårt för mig att förstå att jag liksom inte kan ta åt mig det..) Haha.

Idag har jag diskat och städat och rensat kattlådan. Sen har jag varit hos mamma på middag och hämtat massa sommar/Italienkläder och en resväska. :) Den mindre. (!) Jag ska vara så otroligt skicklig när jag packar. Inte som jag brukar att jag hetspackar ungefär hela garderoben och lite mer. Är hopplös. Men nu ska jag packa jättelätt! Japp!
Jag hade tydligen missberäknat tiden kvar till Italienresan i rena ivern. Rätt information är att vi åker om 10 dagar idag. :)

Nu kom Pontus hem. Och inte hann jag göra något lördagsfika inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0