Fredag 9/5- 08

10.30 Två timmar kvar till provet...



16.19 Det gick verkligen över förväntan. Med div hjälpmedel.... Nämen det känns skönt att ha gjort bort det. Jätteskönt. Så nu är det bara att ladda om och ta itu med de andra femtielva uppgifterna.



Jag har fått jobb!!!!!!! :D Och inte bara jobb, utan ett BRA jobb! Det är på ett nytt boende för förståndshandikappade på anderstorp. Nere vid älven. Jag får jobba 75% hela sommaren. JAAAAAA!! Räddningen är här.


Jag är helt plötsligt en glad skit. :) Tänk vad snabbt det kan vända.

Trevlig helg hörrni! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej:)
Tack så mycket:) Har fått upp ögonen för det här med fotande det senaste året:)
Gå in här så ska du nog få lite tips..http://www.designadinblogg.se/.

ja men det är ju bara att ni hör av er, jag är alltid på:))

Ha det så bra KRAM:)

2008-05-09 @ 23:29:13
URL: http://emmahall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0