Fortfarande fredag 9/5 -08

Jag har helt plötsligt fått dille på att blogga :) Har lovat Matilda att göra följande:

Tre namn du går under:
1) Moa
2) Mai
3) Grisen (...... no comments.....)

Tre saker som skrämmer dig:

1) Våldtäktsmän
2) Döden
3) Ormar. Jag vet att det är ett fruktansvärt tråkigt svar, men vad kan jag säga... Ormar skrämmer mig nå vansinnigt.

Tre saker du har på dig (just nu):
1) En grå enkel bomullsklänning
2) en vit kortärmad tröja
3) min älsklingsscarf

Tre av dina favoritlåtar just nu:
1) Between the lines - Sara Bareilles
2) The river man- Nick Drake
3) Samtliga låtar med Moonsafari ;)


Tre sanningar om dig:
1) Jag är smått paranoid

2) Jag är oerhört slarvig och pedantisk på samma gång
3) Jag längtar nå vansinnigt efter att få en bäbis.... Men det får dröja ett tag till.

Tre av dina intressen:
1) Djur
2) Sång
3) Sömn (...)

Tre saker du verkligen vill ha:

1) Stadig inkomst
2) En ny bil som aldrig går sönder. Den ska vara liten och röd.
3) Långt hår

Tre människor du utmanar:
Jahaaa... Då säger jag några som jag tror orkar göra detta och som bloggar:
Sara L
Anna Å
Ida Jonsson och Ida Johansson ( de heter så lika så de får stå för en person:)


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha.. Hur många veckor är det sen vi träffades nu?

2008-05-15 @ 11:15:20
URL: http://idajonson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0