Tisdag 25/3 -08

Nu känner jag mig stressad inför en massa saker. Det är ju dumt, att känna sig stressad på lovet. Men jag ska som fixa massa tjafs, bla:

* Boka tid för kastrering åt Sune
* Göra fotoläxan
* Plugga inför massmediaprovet
* Organisera alla lådor i köket + rensa kylen
* He fast alla jädrans sladdar
* Betala räkningar
* Styra upp lagning av bilen
* Planera eventuell inflyttningsfest. 
* Lämna igen massa böcker på bibblan så inte förseningsavgiften blir så saftig...

 Jag tror jag ska offra morgondagen till ovanstående. Men ska vi slå vad om att det kommer att vara strååålande väder imorgon då så man absolut inte vill sitta inne? Brukar vara så. Murpys lag osv.

Inflyttningsfest ja.. Först ville jag inte ha nån, det blir så högljutt ( fattar inte varför killar blir så sablars högljudda när de kommer igång, skitstörande. De är som att de ska hävda sig eller nåt. Också känner man sig som värsta tråkmånsen när man ber dom dämpa sig)  och så mkt att städa. Sen så började jag som fundera, och kom fram till att det ändå vore kul att ha fest nu helgen som kommer eftersom många av mina vänner är hemmavid. Men då är det bara ett problem. Pontus jobbar. Men vi ska ev ha ferren på fredag, då kan nog pidde få sluta lite tidigare. Men folk brukar inte vara så peppade på att partaja på fredagar. Det är så dött ute på krogen då.
Alternativet är att jag har inflyttningsfest för mina vänner på lördag, så får pidde ha fest en annan helg. Kan iofs bli rätt bra... Ja vi får se. Gonatt då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0