Torsdag 5/6 -08

Idag har det varit en bra dag. Fixade VG i samhälls i morse. SKÖÖÖÖNT. Nu är skolan ännnnnnnnnntligen över! Så vanvettigt härligt.
 
Jag har legat och stekt mig på beachen med Hannamaria hela dagen, sen handlade jag blommor till balkongen (på tiden) , sen åkte jag hem och städade och hade mig. Nu ikväll har Ida varit här. Hon är söt!  Och vi har varit med om skrämmande lika saker. Känner igen mig i det mesta hon berättar. Det är fascinerande.

Jag ska få lite pengasponsring av mor, så jag har råd med mat osv denna månad. Vad gjorde jag utan henne? Jag grubblar ofta över detta om när man egentligen blivit såpass gammal så man inte kan komma krypandes till mamma och pappa och be om pengar längre.. Det känns som jag borde vara där nu, men av någon anledning så fortsätter jag att få pengapåfyllning med jämna mellanrum... Haha. Jag har ingenting som kallas stolthet. Har inga "klara mig själv"-grejer för mig. Om nån sträcker ut en hand så ska man grabba tag i hela jäkla armen som jag brukar säga ;D

Sunes tass är fortfarande inte bättre... Stackars lilla skrutt.. På måndag bär det av till veterinären om det fortfarande inte blivit nå bättre.

Nu lyssnar jag på moon safari. (www.myspace.com/wespintheworld) De är grymma. Och det säger jag inte bara för att de är mina vänner ( + sambo). Jag blir så glad av dom :D Lyssna om ni inte gjort det! 


                                                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0