Söndag 29/6

Nu har det varit festivalen. Amanda Jenssen blev en positiv upplevelse. Det var jag, Nisse och en massa högstadieelever som stod längst fram och diggade. Jag gillar hennes scennärvaro och utstrålning, och vissa låtar är enligt mig riktigt bra. Det var en kul överraskning att Pär från Wannadies var gitarrist! Både jag och Nisse har varit trogna wannadiesfan, så det var lyckat! Sedan blev det lite partajande i öltälten, men inte så länge. Jag letade mest Pidde, eller vi stod och skrek åt varandra och försökte lokalisera var den andra höll hus. Det är inte lätt att höra något i telefon i ett öltält med massa massa folk och en massa showmusik. Men tillslut så! Pidde utsåg mig till världens sämsta telefonpratare. 
Jag tappade bort Nisse rätt tidigt och hittade inte åt honom på hela kvällen. Trist.
Sen så åkte jag och Pidde karuseller mot hans vilja... Först flygande mattan, skiiitkul, och sedan breakdance, på gränsen till illamåendeframkallande. Pidde satt och upprepade att han skulle kräkas under hela färden. Men han klarade sig. Jag bjuder på några bilder.

   


Ikväll har jag varit och ätit middag med Simon och Anna hos svärföräldrarna. De har varit borta i Grekland och Stockholm. Kul att de är hemma igen.

Nu sitter Pidde, Simon, Anna och Robin här bakom mig och ser fotboll på tv. EM-finalen börjar om 25 minuter. Får väl se om jag ids titta. Bryr mig inte så mkt när det inte är Sverige som spelar.

Jag skulle helst vilja sova........... Men då är ju allt som det ska.



Kommentarer
Postat av: kajsa

tack för din fina kommentar! den värmde.



xx

2008-06-30 @ 22:22:15
URL: http://kajsaspyssel.blogg.se/
Postat av: nils

jag vill göra om, fast utan den sista delen av kvällen då vi tappade bort varandra:) (jag tappade bort alla)

2008-09-01 @ 17:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0