Söndag 22/6 -08

Hejhej. Idag är det exakt ett år sedan jag och Pidde förlovade oss. Vi har firat det med jobb (Pidde), tapetsering (jag) och städning efter midsommarfirandet (båda). Men det blev väl lite mer firarstämning igår. Då åt vi gott och såg stardust, underbar film! Jag älskar sagor, och detta var saga på hög nivå.

Tapetseringen ja... Lovisa var en klippa och hjälpte mig att tapetsera om våran hemska mörkgrå vardagsrumsvägg som jag hatat sedan den dagen vi satte upp den. Hela rummet blev så litet och mörkt med den väggen. Men nu är det ljust och luftigt! Lägger förresten in "före och efter", så förstår ni vad jag menar!
    

Vi ska sätta upp en tavellist och tavlor ovanför ( heter det tavlor..? Smaka på ordet, det låter jättekonstigt) så då blir det nog bra.

Direkt Lovisa hade åkt hem så blev det kaos. :) Jag skar mig på båda pekfingarna när jag skulle skära tapeterna så det blev blodbad... Så nu är alla tapeter oskurna.. ( som ni kan se uppe vid väggen om ni klickar på den högra bilden) Typiskt mig att låta det vara så :) Nämen Pidde kanske har lust att fixa det någon gång.. (.......)

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0