Onsdag 4/6 -08

Nu har jag massa bekymmer.. Trodde skolan var över för min del, men icket. Fick ett samtal av min sam.lärare som sa att för att jag ska kunna få VG i samhälls måste jag göra vissa kompletterande uppgifter.. Så har försökt plugga ikväll, men jag förstår inte det jag bör kunna. Och imorgon är förhöret. Skit också.

Sen har jag ett par hundra kvar att leva på denna månad. Och ja, månaden har alldeles precis börjat... Jag förstår INGENTING. Vart försvann mina pengar? Beror kanske på att jag inte får nå mer studielån, och att jag var till Italien. Fattar inte hur jag hade tänkt det här. Det är så typiskt mig. Och man tycker ju att man med livserfarenheten ska bli mer realistisk men jag blir bara mer och mer naiv för varje dag. Dessutom blir jag mer och mer tidsoptimist också. Kommer aldrig i tid numera.
Det värsta av allt är att jag bara får typ 1500 kr i slutet av juni. Och det hjälper ju mycket när man har räkningar på ca 4000. Not. Skit. Vad ska jag göra helt seriöst? Kan inte låna mer av Pidde nu, skulden bara ökar..

Skit skit skit skit skit skit skit.......

Kommentarer
Postat av: Matilda

du ska få dina pengar:(

Kom ihåg att det fixar sig=) du ska ju jobba sen också? :) Kram!

2008-06-05 @ 00:07:47
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0