Måndag 2/6 -08

Sune är skadad! Han klämde sin stackars vänstertass i dörren i morse när jag skulle stänga den, jag hann inte upptäcka honom, utan hörde bara ett hjärtskärande jam. Nu kan han inte stödja på benet.. Men han reagerar inte det minsta när jag rör hans skadade tass. Så inget kan ju vara brutet.. Eller? Jag ska vänta och se om det börjar avta till imorgon, annars blir det ett besök hos veterinären.

Hade vikarieträff och delegering idag. Verkar vara trevliga vikarier! Skönt. Jag börjar jobba på onsdag nästa vecka. Är nervös.. Men ändå som peppad på nå vis.

Jag måste ha den sämsta självdiciplinen på jorden. Hade skrivit i min almanacka att jag från och med denna dag ska ut och springa alt. gå en långprommis varje dag, och äta nyttigt! HAHA säger jag. Ingen motion än så länge, men dock trådde jag lite godis med Hannamaria ikväll. Jag är sämst.

Jag flagnar som en orm som byter skinn. Kan slita loss långa hudremsor.. =/ Funderar på att skrubba bort all död hud och börja om att bygga upp en ny bränna. Det är så fult med torr och flagnig hy.

Jag fick just ett jättesött sms av Pontus. :) Han kan göra mig alldeles varm inombords. Det är mysigt.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0