jaaaa äntligen.....

.... har jag hittat den bästa låten jag någonsin hört.... Jag är ju lite lagom (=helt sinnessjukt) beroende av LOST, och detta klipp innehåller alltså min favvolåt och det bästa typ i hela lost.. Det var så mäktigt. Men man förstår inte sammanhanget då man bara ser detta klipp. Det är när människorna börjar acceptera att de är fast på ön men försöker göra det bästa av det. Mina tårar sprutade! Speciellt när hunden Vincent återfanns. Oj oj oj.
Kan hända att jag inte skulle tycka att denna låt var lika bra som jag gör nu om jag inte hört den i serien, det är ju som känt att film och musik förstärker varandra.
Tyvärr vet jag fortfarande inte vad sångaren eller låten heter, men jag anar att det är Gary Jules, ska kolla upp det bättre. Det låter som honom.

Se, lyssna och njut.


Kommentarer
Postat av: bull

Six Nation State heter bandet

2008-06-26 @ 00:11:57
Postat av: Emil

Det är en riktigt bra låt, artisten heter Joe Purdy och låten "wash away" inte särskilt känd men väldigt skön !!

2008-06-26 @ 00:41:40
URL: http://emilmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0