Fredag 13/6

Jag måste säga att denna dag inte varit alltför pjåkig för att vara fredag den trettonde. Jag har inte skadat mig, inte varit arg, inte gråtit. Tänk om det är så att det bara är påhitt...? Jag som är otroligt skrockfull måste isåfall få tid att smälta det.. Jag har alltid haft lite extra otur på fredag den trettonde. Speciellt förra året. Jag minns inte exakt vad som hände, men jag minns att jag SMS:ade till Hannamaria varje gång det hände något utöver det vanliga den dagen. Och jag minns att det blev en hel del SMS.

Jag är väldigt nöjd över mig själv. Som ni ser så har jag lyckats designa min blogg. Är inte klar än, men är på god väg. Så nu behöver jag inte leja Emma längre. Måste meddela henne så hon inte sitter och jobbar i onödan.

Har varit på systers 40årsfest ikväll. Det var riktigt trevligt.

Oj, nu är klockan snart halv tre. Måste sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0