Bakissöndag 7/7 -08

Det var trevligt igår. Speciellt trevligt på dagen då det var strandfotbollturnering. Är jätteimpad av mina killar, de var jättebra! På kvällen festade och grillade vi, och lekte, och surrade. Jag fick lek-tourettes. Var tvungen att hitta på lekar, fast jag hade bestämt att jag inte skulle behöva göra det. ( Lekar är min "grej"..) Det är tragiskt att jag inte bara kan sitta och chilla och ha trevligt. Att jag måste roa alla andra. Får försöka komma på ett sätt som gör att jag slappnar av mer.. Vet dock inte hur. Ska grubbla på't.
Idag borde jag göra hundra grejer hemma. Det ser förjävligt ut här. Men av någon underlig anledning så lockar sängen mycket mycket mer...... Om jag sover bort några timmar nu så känner jag mig förhoppningsvis piggare mot middagen så jag kan ta tag  i allt som behöver göras då. Well... Det återstår att se.

Vi har nyss handlat mat, jag är ju världens fattigaste människa, men vi var som tvungna. Det ekade i kylskåpet.  Sen så hängde Hannamaria och Mackan med oss hem igår, och nu är typ allt slut igen.. Haha. Ni vet hur det blir då man har festat. Man kan äta hur mkt som helst. Typiskt. Man kanske ska tänka på sånt då man bjuder hem folk. Att man ska anpassa gästerna efter mat-budget.. Bra att veta tills nästa gång. :) 


"gonatt"

Kommentarer
Postat av: HannaMaria

Jag ber om ursäkt för min mage. den är bottenlös, och när den har fått alkohol i sej så tycker man ju att den borde vara välfylld, men icket. den är om möjligt ännu bottenlösare. därav erat tomma kylskåp. pinsamt.

2008-07-18 @ 13:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0