00.57

 Tänk att man kan ha så mycket tankar så att man inte kan sätta ord på en enda.
Jag funderar på att göra min blogg icke-publik... Alltså bara ha den för mig själv. Då behöver jag inte känna ett styng av osäkerhet varje gång jag skrivit något. Tänk om någon tycker jag är: konstig, dum, naiv, bitter, tråkig, avskyvärd osv osv osv.. (i all oändlighet...) Vi får se hur jag gör.. Gillar ju samtidigt att hålla på och amatördesigna och ha mig..


Nu ska jag krypa ned i sängen där Pontus ligger och sussar. Jag älskar honom så.

                  


Kommentarer
Postat av: Matilda

HAHA men moa, om nån tycker att du är det så behöver dom ju inte läsa. Du skriver ju bloggen för din egen skull, att den är publik eller vad man ska kalla det låter ju bara folk i din omgivning att veta vad som händer i ditt liv, och de som står dig närmast tror jag inte tycker att du är dum naiv bitter osv.

2008-07-13 @ 21:22:53
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: Anna Å

Vilket snyggt par!

2008-07-13 @ 22:22:13
URL: http://tosan83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0