Välkommen till min nya blogg!

Bloggen på msn var så fruktansvärt seg, så nu startar jag en ny.
Idag är det onsdag. Ska äta lunch med Ida ( från guldstadens trafikskola) : Det är lite problematiskt. Har två "nya" vänner: Ida Jonsson och Ida Johansson. Har redan förväxlat dem några gånger på mobilen när jag ska skicka sms. Vad är oddsen att dom ska heta nästan exakt likadant? :) Har nu döpt om  dem till "guld-ida" och "skol-ida" på min telefon för att förväxling ska undvikas
Sen ska jag i alla fall bruka en HM-check som jag fick av mamma på 250 stackars kronor. Har inte handlar kläder på en evighet. Känns det som. Har inte haft råd på länge, fast främst beror det på att jag inte haft tid pga att jag går i skolan. Jag- inte ha tid!? Wow, vilken känsla. :)
Jag hittade för någon dag sedan min gamla blogg som jag hade på denna adress. Från 2006. Det var hemskt. Det gjorde så ont att läsa. Jag slungades tillbaka i tiden, och det tog bra många timmar innan jag kom tillbaka till nutid. Tänk att man kan börja må fysiskt illa av att tänka tillbaka på en jobbig period i livet. Å andra sidan. Jag skulle inte vara den person jag är idag utan de erfarenheterna. Jag är mycket förståndigare nu. Vilket känns jävligt skönt. Jag raderade i alla fall den gamla bloggen. Känns bra. Som en nystart.
Idag fyller min kompis Sara och mitt syskonbarn Emil år. Grattis grattis! Ska uppvakta Emil ikväll och Sara troligtvis på söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0