Torsdag 21/2-08

God dag. Nu är jag nykommen från gymmet och sitter i datasalen och väntar på att kursen "inför högskolestudier" ska börja. Idag ska vi få info om luleå tekniska. Är inte så peppad eftersom det är just bara tekniska program. Inte min grej. Och det är inte en betygsbaserad kurs så allt hänger på närvaro. Men jag har tänkt sitta långt bak och plugga inför biologiprovet istället. Det är på måndag och jag har ännu inte öppnat boken... Så det är hög tid för det, för enligt mig råder det pluggförbud fredagar och lördagar. Då ska man koppla bort allt vad skola heter.

Ikväll ska jag till "skol-ida". Ska äntligen få se var hon bor!

Det är trist att åka buss när man har blivit van att ta bilen till skolan. Men bilen är på verkstan och är klar imorgon. En dag till kan jag nog stå ut.

Nu börjar jag om en minut. Hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0