Tisdag 26/2 2008

Jösses. Jag har inte fått några pengar idag. Jag har väntat och väntat tills det skulle bli 26e, och då när dagen kommer, ja då får jag inga pengar. Det var mitt fel, men jag visste inte att jag skulle skicka in en närvarorapport om rehabilitering till försäkringskassan. Så jag gjorde det idag, och pengarna kommer när dom kommer... Suck.... Jag är redan skydig Pontus typ en miljon (eller 2557 kr) och nu kommer jag att måsta låna både till hyra, tapeter, mat, räkningar och dyl. SKIT. Jag hatar att låna. Jag hoppas att kassan för en gångs skull rappar på.
Jag är sjuk idag. Eller inte direkt sjuk kanske, men risig. Ont i magen och i huvudet och allmänt seg. Så jag har varit hemma från skolan. Har dock jobbat med ett samhällsarbete hela dagen typ. Och så har jag hämtat tapeterna. Skönt att ha det gjort, har som hängt över mig ett tag.
Vi får nyckeln till vår lägenhet på fredag. Är peppad! Lite nervös dock. Vi har inte börjat packa än (!), men vi har inte så mkt grejer som måste packas. Mest kläder och småsaker. Det går nog på ett kick.
Ikväll är det kör. Nu ska jag äta och duscha. Är riktigt äcklig.

Det blev ett tråkigt inlägg idag. Men det var en tråkig dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0