Fredag 29/2 -08

Hejhej, och glad skottdag!
Idag, om bara en timme, får vi våran lägenhet. :) Jag är så peppad! Tyvärr ska vi inte börja joxa i den förrän imorgon. Vi får hjälp med tapetseringen då. Men jag hade tänkt åka dit snart och ta med ett första lass. Kan ju vara skönt att dela upp det så det inte blir så äckligt mycket på måndag då vi ska flytta på riktigt. Allt känns kanon just nu, har ju varit lite nervös tidigare, men känner inte av det alls för tillfället. Det enda lilla negativa är att vi beställde bredband i onsdags, och det är en leveranstid på tre veckor! Fattar inte hur det kan ta så sanslöst lång tid. Så nu kan vi inte börja leka med våran nya dator förrän typ 18/3. Skit också. Jag hatar när saker tar tid. Allt ska gå fort fort fort!
Jag har gjort en fuling, har sjukanmält mig idag. Men jag orkar bara inte. Jag skulle inte kunna ha någon fokus som helst på lektionerna denna dag, har så mycket som snurrar i skallen. Tapetseringen, möbleringen, färgval, vad som ska köpas, vad som måste prioriteras bort, släphyrning kontra låna pappas flakbil, festen ikväll, vad jag ska ha på mig osv osv osv i all oändlighet. Så istället ska jag idag: köra lass, sola, gå på stan en sväng, sova ( har sovit dålig inatt) och förbereda mig inför festen som börjar klockan fem. 
Nu kommer min första trötthetsperiod för dagen. Det finns ingen gång jag blir så trött som när jag har gått upp rätt tidigt och sedan ätit frukost. Som nu. Det vore förbaskat skönt att krypa ner i sängen igen. Men det får vänta till i eftermiddag.
Igår var vi hos Lundmarks på kvällen. De har sju otroligt söta sibiriska kattungar. Man får ont i själen när man tittar på dom. Jag vill kidnappa allihop! Sen så träffade vi Annas nya lillasyster Irma. Oj vilket litet sött paket! Bäbisar alltså, finns det nåt underbarare? Jag ville aldrig sluta hålla henne. Dom där små fötterna, och dom mjuka kinderna. Ojojoj. Jag vill ha! Nu! :)
Mina pengar kommer på måndag. Puh.
Men nu ska jag nog börja göra mig redo för avfärd. Hejhopp! Trevlig helg och må väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0