Fredag 22/2-08

Hej.
Jag är mätt. Har varit och käkat buffé på Balzac med Pontus. Christoffer Hiding spelade. Han är riktigt bra. Låter mycket som John Legend, som också är bra. Fast lite väl soulig ibland. Tycker att det kan bli gränsen till smörigt när artister "soular bort sig" allt för mycket. Men det gör inte Christoffer. Julia Ivansson spelade med honom. På en sånhär låda som jag hela tiden glömmer bort vad det heter. Lite pinsamt för en forna musikare, men. Hon är väldigt skicklig.

Sen såg vi lite Lost. Jättebra serie. Känns dock lite jobbigt att det ska komma 3 säsonger till... Man vill som få facit till allt redan nu. Är lite orolig att dom inte kommer att knyta ihop säcken. Men det återstår att se.

Har tränat skickligt denna vecka. Måndag: Power yoga, tisdag, torsdag ,fredag: gym.  Är dock expert på att total-lata mig under helgerna, så när det då är måndag igen känns det alltid som att jag måste börja om från ruta ett, och spendera hela veckan att bränna allt helg-fett. :) Ska försöka gå en prommis både lördag och söndag. Får se hur det blir med den saken. Tycker det är riktigt trist att vara ute och gå. Förr tyckte jag om det, men nu har det hänt nåt. Har kanske blivit latare. Fast det kanske är en vanesak. Önskar att jag hade en liten vovve att promenera med. Men jag ska försöka att inte göra så att den önskan går i uppfyllelse riktigt än. Jag är inte mogen för en hund än tror jag. Dessutom får väl Pontus spunk om jag tar upp frågan. Han försöker förneka att han avskyr djur för att inte göra mig ledsen, men det är lätt att genomskåda. :)

Ha de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0