Slutresultatet

Blev riktigt nöjd med granjäveln ändå till slut.. :) När jag vaknade igår morse hade Pontus kapat av den, så nu är den liten och söt! Han hade tydligen lyckats med brödkniven.. Han hade dock varit lika förbannad på eländet som jag var. Han var tydligen på vippen att ge upp och slänga ut den.. Men trägen vinner, som jag egentligen inte brukar säga.

Det fanns dessutom några enstaka kulor och lite glitter samt en julstjärna som inte var alltför förfärliga i pappas samling.


     



Ledig dag idag. Det blir stan först och främst. Ska se hur länge Pontus orkar hålla modet uppe denna gång?  Om butiken har en liten pall någonstans går det vanligtvis bättre. :)

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hahaha älskar dig som fundersam ängel!

vad julfint ni har de:)

Vi synes snart:)

2008-12-18 @ 17:42:25
Postat av: Anonym

Haha! Ja visst är det tragiskt att man måste uppmuntra ens karl när man är på stan som om han vore tre år. så är simon också å då blir jag helt slut för han lixom suger ur mig all energi... blä

2008-12-18 @ 18:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0