Sång

Jag kan sitta och grubbla i säkert trekvart vad jag ska skriva som rubrik.. Tycker det är skitjobbigt. Ska därför för att komma ifrån detta skriva det första substantiv jag tänker på. Men om jag känner mig själv rätt kommer jag även att göra detta till ett problem genom att inte komma på ett enda och ändå sitta och grubbla i 45 minuter.. Jaja. Skit på en same.


Har hittat en massa underbara bilder på helt sjuuuuukt söta mopsar. Jag bjuder på några.




Hur kan man INTE vilja ha en sånhär korv??? Jag blir alldeles varm och bubblig i hela mig när jag tittar på de här bilderna..


Jag skulle vilja att en frivillig "övernaturligt"-skeptiker anmäler sig till mig för bokläsning. Jag vill veta hur man INTE kan tro på saker som inte är bevisat som fakta efter att ha läst en viss bok som jag läser nu. Hör av dig vid intresse.  OBS! Du ska samtidigt vara ödmjuk och visa förståelse för att man kan tro på annat än du gör. Du ska även vara kapabel till att ändra dina åsikter OM det blir relevant.  Inga översittarfasoner med andra ord. Det är jag inte mentalt mottaglig för.

Kommentarer
Postat av: emma

Jag är en såndär aktiv bloggare;)

Haha, jag har faktiskt lyckas trolla bort Caps... Hahah:)



2008-12-03 @ 08:16:03
URL: http://emmahall.blogg.se/
Postat av: Lena

vår granne har en sån mops....jättesöt som valp förstås...=)... De är förtjusta i katter med platta nosar också.. Inte så konstigt kanske..

Jag gillar nog alla hundar men mest katter med vanliga nosar..

Vi ses väl på julafton ?

2008-12-03 @ 20:04:46
Postat av: emeli

ååh gud vad sööt! :D:D

2008-12-06 @ 21:58:31
URL: http://emelol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0