När juldagsmorgon glimmar

Gomorron.

Gårdagen blev ändå helt okej. Man får helt enkelt jobba med dom förutsättningar man har, och göra det bästa av det. Vi hade julafton en stund hos mor också. Det var som en fin stund.
Jag fick jättebra julklappar. En massa som vi behöver, såsom strykjärn, strykbräda, ljusstakar, toa-set med papperskorg, toaborste och duschställ. Sen fick jag presentkort, kläder, sällskapsspel, snapsglas, hårinpackning, ansiktskräm osv. Verkligen över förväntan.

Idag är det Georgs dop. Kl 13. Innan dess ska jag förbereda allt inför ikväll, då vi ska ha vår julfest. Lite dumt att det blev på samma dag. Det blir som stressigt. Men men. Vi får skylla oss själva som styr upp detta. Jag är ändå väldigt peppad. Bara jag har förmågan att känna lugnet idag, så jag inte får alla mina stress-symptom såsom huvudvärk, extrem trötthet, illamående och magont. Huvudvärk har jag iofs redan. Men ipren brukar lösa iaf det problemet.

Ha en fortsatt trevlig jul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0