Mörkbrunett.

Såja, nu har jag tonat håret. Det blev som vanligt mörkare än jag väntat mig. ( Bild kommer imorgon eftersom jag ser för taskig ut nu.. )
Men det blev ändå helt ok. Nu måste jag bara sola alternativt använda brun utan sol för att inte se så förvansligt blek ut.

Jag måste ha vansinnigt dålig självuppfattning. Väldigt ofta när jag tittar på gamla foton av mig själv så tänker jag alltid "vad sjutton tänkte jag med?" Speciellt mina perioder då jag får för mig att jag vill vara blond, bleker håret, sen förnekar att det ALLTID ser mer orange ut än blondt. Ett bra exempel:

'


HAHAHA jag är ju helt otrolig. Hur kunde jag ha sådär? Och det var ändå bara ett år sedan.. Ojojoj. Slitet och jävligt var det också.

Jag är så härligt ytlig nu. Skriver bara om hår och kläder.. Men.. Det är väl bara en sån period. Om jag känner mig själv rätt återkommer jag rätt snart till mina "djupa" flummiga tankar och grubblerier.

Pontus jobbar natt... Då blir jag alltid lite mörkrädd. Men så länge jag har Sune så går det bra.

Gonatt.

Kommentarer
Postat av: båntus

haha, ja tycker du var gulli!

2008-12-31 @ 08:31:31
Postat av: Anna

Okej. Det är inte blont kanske. emn jag tycker ändå att det är fint

2008-12-31 @ 12:36:11
URL: http://tosan83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0