Julkonsert.

Så. Då var julkonserten med kammarkören över. Skönt. Dagen har varit lång. 4 timmars repande, stressa hem för att äta och byta om, och sen tillbaka, le och säga välkommen till typ 500 pers som entrévärd, genomföra en entimmes konsert ståendes i väldigt obekväma skor, samt stressa iväg till syster för att skjutsa hem mormora.
Puh!



Dressed for sucess....(?)

Gillar den nyinköpta klänningen från Gina Tricot. Enda nackdelen är att det är en sånhär klänning som finns i tusen upplagor, och tusen olika konstallationer. Så man blir inte direkt ensam om att äga en om man köper den.. Vilket är mkt trist. Men jag tycker mönstret är jättevackert samt att den passade min plånbok väldigt bra. Så den får duga, och hänga med både på julafton och juldan. Kanske även nyårs om den har tur, och jag har otur och inte hittar nåt på mellandagsrean att klädja mig i.

Bara synd att jag inte alls passar i rött läppstift.

Nu ska jag ta på mig mjukiskläderna och kila över till systra mi och se love actually. Hej och hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0