hjälpasligen...

Nu har jag gjort bort mig... Har inte betalat in en räkning till skatteverket i tid.. Så nu får jag kronofogden på mig. :(
 
Har dessutom betalat räkningar nu.. Har 700 kvar...... Och januari månad har inte ens börjat! HJÄLP!

Men eftersom jag börjar plugga i januari får jag väl lite studiebidrag snart.. Hoppas hoppas hoppas!

Nämen nu gjorde jag bort mig igen....... Ringde till skatteverket och satt i kö i typ 25 minuter för att fråga vad ocr-numret var för att jag inte hittade det. Och sekunden jag kommer fram till kundtjänst ser jag att det står klart och tydligt ocr-numret på papperet jag har framför mig.  ÅÅÅÅÅÅH. Så där rök typ en hundring i telefonpengar..

Isn't it ironic?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0