Hårfrågan

Sitter och googlar på lite frisyrer. Skulle vilja ha nån härlig frilla på nyårs. Har lite löshår som ligger och skräpar, dock i fel nyans, men jag blev som sugen på att färga håret till den nyansen. Så det ska jag då göra. Hittade hur man gör en sk fiskbensfläta också, så nu kan jag det. Äntligen. Oj vad jag har undrat hur man gör. Men det var ju toksimpelt.



Detta är en fiskbensfläta. Sjukt snygg.





Två andra snygga flätfrisyrer







Lite imponerande frisyrer:







Hur kan man vara såhär fingerfärdig?


Men med mina förkunskaper så blir det nog en vanlig inbakad luggfläta som övergår i nån snygg knut..


Kommentarer
Postat av: Anna

Innebär "typ:" att du ska lägga upp en bild på dig i en sån frisyr?

2008-12-30 @ 12:47:46
URL: http://tosan83.blogg.se/
Postat av: Moa

haha njaa jag försökte hitta en på nätet, men jag hittade ingen.. Så nu tog jag bort "typet" :)

2008-12-30 @ 12:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0