Förvånande..

Det är alltså 22 stycken som har varit inne på min blogg idag.. Jag fattar ingenting. =) Vem har så lite att göra? :P Haha nädå, ni är så välkomna. Blir bara chockad att jag har såpass många som ids läsa om mig och mitt händelsefattiga liv.  Är mkt väl medveten om att 22 kanske generellt är lite i bloggsammanhang, men för mig är det massor!

Nu har jag ju riktigt ont i halsen alltså. Gruvar mig för att gå till sängs. Tycker man blir som sjukast på natten då man ska sova. Har nog feber också... Men nu ska jag egentligen inte klaga, eftersom det framstås väldigt motsägelsefullt med tanke på det jag skrev sist om att jag vill bli sjuk. Bara jag känner mig bättre innan nyårs. Nu när jag äntligen har planer! Det blir fest i Myckle. Första nyårsaftonen på 6 år som jag inte firar med Pontus. Men.. Nyårs är inget speciellt för mig egentligen. Bara som en vanlig festkväll.  Så det blir nog bra ändå.

Men nu till den stora och uttjatade frågan.. Vad sjutton ska man ha på sig? =/ Jag ska INTE köpa nåt nytt iaf. Handlade massor med andra grejer igår på mellandagsrean.
 Jag har en del gamla trasor som jag tycker duger.. Men vilken av trasorna ska jag välja? Kan bli tubtopp och "volangkjol".. Men egentligen är jag både för blek och för tjock för tubtop.. Hmmm.. Bullen hjälp mig. Men ibland då jag känner mig alltför ful och fet och äcklig brukar jag ta mig en snabb titt på den här bilden, som dessutom betraktas som konst. Då känns det lite bättre.



Sådär ser jag ju iaf inte riktigt ut. Än...  Jag gillar omkretsen på "underbenen" :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0