En lite ny design..

Jag får dock inte riktigt till det. Men mitt tålamod tog slut, som vanligt.


Imorgon gör jag min sista praktikdag. Kommer sakna dom små liven! Jag ska leka lekar med dom innan jag försvinner. Känns rätt Moa-ish. :)


Nu luktar det köttbullar i hela lägenheten. Tycker det luktar förvanskligt äckligt.


Nu blir det inte många stillsamma stunder förrän i mellandagarna.. Julkonsert hit, julbord dit. Men det är ju så det ska vara.

Jag längtar till juldagen, då samlar jag och Pontus alla våra vänner, nåja, de flesta, för att ha en riktig julfest hemma hos oss! Jag tror jag ska slå till med att dricka glögg. Har värsta glöggbegäret nuförtin. Det är så sjuuukt gott..

 Gonatt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0