Annandag jul

Våran fest igår vart på det stora hela lyckad. Jag hade ett litet sammanbrott där på småtimmarna, men jag hade ända fram till dess haft mkt trevligt. Det är sånt som händer nuförtiden. Måste lära mig leva med det. De runt omkring mig också I guess. Som tur är har jag några toleranta skyddsänglar runt mig som låter mig vara så jävllig och jobbig och ledsen som jag ibland måste utan att ifrågasätta eller missförstå. Tack för det.

Det var nog som mest runt 30 pers i våran lilla lägenhet, så det var minst sagt trångt. Och VARMT. Fönstrena immade igen. Jag har idag undvikit grannar för att undkomma en eventuell utskällning. Ljudnivån var rätt saftig ända tills jag snorig och svullen bad Pontus skicka hem de resterande där vid halv tre och som jag tidigare nämnt är det galet lyhört här.

Idag har vi varit på middag i Bergsbyn. Som sista julmiddagen innan släktingarna i söder skulle bege sig hemåt igen. Vi spelade Buzz. Sjukt kul.
Nu ikväll har jag och Pontus sett "the bucket list". Mkt fin film. Se den. Morgan Freeman är råmysig som vanligt.

Några bilder från julen:




Ska man orka bege sig ut i myllret på stan imorgon..? Jag tror det... Vill handla upp mina julklappspresentkort så snabbt som möjligt! Ska köpa en skolväska, ett nattlinne, byxor,och nån fin sjal. Försöker få med mig nån. Pidde är nog struken direkt. Att svettas på mellandagsrean är väl kanske inte hans favoritsysselsättning.
Nån som vill haka på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0