Sammanträffande?

Har jag en stalker?


Jaja. Var för första gången, på väldigt väldigt länge, väldigt väldigt dragen igår... Vilken konstig mening. Men jag orkar inte skriva om. Jag var råskum.. Trodde jag hade vuxit ifrån sånadär tokerier.. Men.. Uppenbarligen inte. Jaja. Nu dröjer det väl nåt år till nästa gång..


Nu har vi börjat tveka på vårat beslut. Hon hör inte hemma där... Hon grät igår. Vad ska man göra när man ansvarar för någon annans livskvalité? Jag tackar gudarna varje dag att jag har mina systrar.


Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Det tror jag också att vi har :) Halkade in på din blogg i helgen och tittade runt lite som du kanske märkte. Hoppas det var okej :) Riktigt bra personlighetstest det där!

2008-08-11 @ 17:26:09
URL: http://stjarnstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0