Lördag 2/8 -08

Kom ganska nyss hem efter att ha varit en sväng på station 8. Förfesten var roligast. Som alla andra gånger det är fest. Tror motsatsen är omöjlig. Det snurrar rätt rejält i huvudet.. Tror jag ska ta mig en vätskeersättningstablett så inte bakfyllan blir för plågsam.

Jag är rädd att människor ska tro att jag är dryg. Men jag är inte dryg. Bara det att mitt medvetande befinner sig på ett helt annat ställe. Disträ heter det visst.

Samtidigt tycker jag alla andra (med några undantag givetvis) är dryga. Eller inte dryga.. Ytliga. Fast jag vet innerst inne att de är vanliga människor med vanliga tankar. Men jag kan som inte begripa det. Det enda jag ser är ytlighet.

Jag känner att många människor är rädda för att prata med mig. Men jag förstår dom. Till 110 %. Jag skulle också känna mig illa till mods om jag träffade mig själv. Men vissa gör det inte, och det finns ingenting i världen som jag är mer tacksam för.
Mina vänner är underbara. Tack för att ni finns.

Gonatt på er.


Kommentarer
Postat av: Anna Å

Du är inte dryg! =)

2008-08-03 @ 20:05:37
URL: http://tosan83.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tror inte många människor är rädda för att prata med dig. Jag tror dom få människorna som inte gör det har för god respekt för dig och ser upp till dig.

Du är inte dryg, utan en människa med karisma som sprider glädje i andras vardag. Tack för det!

2008-08-03 @ 22:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0