Lite "vanliga" tankar för omväxlings skull..


Är det ett gott tecken att man börjar reflektera  och oroa sig över verkligheten igen?
Vad ska jag göra i höst ...? Det blir väl till att vara sjukskriven (igen) och hitta nån praktikplats (igen). Gud vad jag är less på att känna mig som en 14årig praoelev. Jaja.... Jag ska iaf få börja KBT på måndag. (kognitiv beteendeterapi) Det är ju det jag velat gå i flera år nu, men det finns löjligt få som jobbar med det i skeå så trycket är stort. Men nu så äntligen. Det som känns lite konstigt är att jag troligtvis måste gå "vanliga" samtal pga situationen jag finner mig i nu och sen då KBT för att bli av med min "jobbfobi"..

Igår skrattade jag hjärtligt för första gången på väldigt länge. Det var så befriande. Tack för det Elisabet. Du är en guldklimp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0