Inåtfotad

Idag har Moa 22 år haft simlektion. Haha. Jag kan inte simma korrekt, kommer ingenvart och det känns jättekonstigt. Men om jag simmar som jag alltid gjort så får jag senavdrag.. Så jag måste alltså lära mig simma från grunden. Badvakten försökte tappert lära mig, men det är, som känt, svårt att lära gamla hundar simma.. Ska fortsätta öva imorgon. Känns bra att ha kommit igång med träningen. Är jätteimpad över Anna, hon är höggravid men simmar som en galning! Jag hinner inte alls med..

************************************************************************************************************************



Har inte tänkt så mkt på det, på henne, nu på två dagar. Har inte varit dit. Skönt att kunna låtsas som ingenting för en liten stund. Men nu saknar jag henne jättemycket, så imorgon beger jag mig nog dit. Gillar inte att sakna, för det påminner mig om att jag en dag inte kommer att kunna mätta saknaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0