Galen sms-signal


Idag har jag lunchat ( = en liten kaffe, det var det min plånbok tillät) med Emmy och Lina, det var väldigt trevligt. Dom är goa tjejer. Vi triggade varandra genom att prata bäbisar.. Åh. Jag vill ha en liten palt. Men.. Snart får ju Anna och Simon en, som jag kommer, om jag tillåts, att mysa med massor. Men fyra veckor går segt när man räknar ner.. 
Sen så simmade vi, och jag fick galet med senavdrag (jag trotsar på att det heter det, fast jag inte har någon med mig på den fronten) så det bidde inte så mkt simmande för min del tyvärr. Nya tag imorgon.

Nu i afton har jag hängt med Sara. Vi har sett massa tv, surrat, lagt lite tarotkort, skrattat åt min sms-signal, ätit popcorn och blodapelsin, och myst med Sune.  

Han är en gosevän.
 


Kommentarer
Postat av: Matilda

åh jag saknar er=(

2008-08-29 @ 00:58:22
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0