Tisdag 15/4- 08

Jag.... Orkar.... Inte..... En.... Sekunds..... Pluggande.... Till..... Nu är jag i nåt mellanläge mellan vaken och sovandes. Prova plugga i det tillståndet du. Orden har ingen innebörd.

När blev jag ett CP-barn i skolan?

Nej nu ska jag inte vara sådär hårt mot mig själv.

Jag tror jag ska revoltera mot mig själv. Jag tror att jag inte ska acceptera ett VG eller MVG. Bara ett G. För det är det jag fixar. Jag ska bli ett G-barn. Hur förbannat mycket det än tar emot.

Jag är less på GI nu.... Det funkar inte nu helt plötsligt. Och äta som en jävla kannibalvegetarian (?) orkar jag inte göra, om det inte resulterar i lägre vågsiffror.

Snälla, spola fram tiden till i sommar. Då jag är klar. Fattar du. Att vara klar. Wow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0