Söndag 20/4

Idag fyller lilla Wilma 10 år. Fattar ingenting. Hon ska ju vara en liten plutt.

Nu börjar jag bli riktigt nervös gällande jobb. Vad gör jag om jag inte får ett ? Då är jag ju stekt. Det knyter sig i magen när jag tänker på det. På fredag är det sista gången jag får studielån + bidrag. Om man inte räknar med nån hundring i slutet av maj. Eftersom man bara går sex dagar i Juni så blir det ju inte mången kosing. Hua. Jag måste få ett jobb. MÅSTE.

Jag har lagt ner GI. Jag tänker inte gå med på att äta sådär besvärligt utan resultat. Istället äter jag allsidigt, mindre socker, och tränar. Det funkar nog bättre. Livet är för kort för att utsätta sig för jobbiga saker utan resultat.

Jag hoppas verkligen att allting löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0