Onsdag 23/4 -08

Annika Lantz är sjukt bra. Lyssnar på hennes 9 1/2 månad nu, berättelser från hennes graviditet osv. Jag skrattar jättemycket. Måste se jätteskumt ut när jag går omkring för mig själv och skrattar när jag är ute och promenerar.  :)

Idag SKA jag på fotokursen. Har inte varit där på typ fem veckor. Iofs varav 2 st lediga veckor, men ändock.

Jag har fått ett jobberbjudande! Men det var i Kåge, som personlig assistent. Och eftersom vi ska sälja/skrota bilen så känns det svårt. Känner mig inte direkt jättemotiverad att cykla Skellefteå-Kåge varje dag. Men jag har inte tackat nej än.

Hoppas hoppas hoppas att jobberbjudandena fortsätter att dyka upp!

Pontus är finast. Han ska hjälpa mig ekonomiskt under dessa torftiga månader. Känns super.

Nu ska jag diska och äta och sen cykla iväg på en cykel som inte funkar. Haha. Kedjan hoppar ca varannan meter. Men man kommer framåt iaf. Fast det förmodligen går lika snabbt att gå. :)

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0