Fredag 4/4 - 2008

Hejhopp.
Jag smakar vitlök. Jag är en såndär som inte klarar av när folk (inkl jag) luktar lök av alla sorter. Jag tycker det är svinäckligt.
Imorgon är tanken att jag ska göra högskoleprovet. Men alltså.... Jag vet inte. Det är så otrooooligt mycket i skolan nu, så jag skulle behöva lördagen till att plugga. Och eftersom jag inte ska söka till högskola förrän nästa höst så har jag ju 2 ggr till på mig att göra det. Och jag känner mig så sjukt oförberedd. Och jag måste nog ha dyskalkyli, för jag kan inte ens titta på ett mattetal utan att det börjar snurra i huvudet. Matte är nog det jag är sämst på i hela världen. Jag KAN bara inte. Så då vet jag att jag kommer att gå och deppa över att det gick då dåligt på mattedelarna i flera dagar. Det har jag givetvis bestämt mig för att det ska göra redan i förväg. Inte så klokt med tanke på det här med tankens kraft osv. Whatever. Så blev jag ännu mer opeppad när Pidde sa, som också hade tänkt göra provet, att han nog skulle skita i det. Så det blir nog inte att jag gör det. Som det känns nu i alla fall. Men då får jag dåligt samvete. Gentemot vem? Alla andra skiter troligtvis i om jag gör högskoleprovet imorgon eller i höst. Men vi får se. Jag kanske vaknar imorgon bitti kl 06.50 då klockan ringer och känner: För fan! Här ska göras prov! Det återstår att se........
Nu väntar jag på att Pidde ska komma hem. De har haft sjungning med voicebox. (www.voicebox.nu) Jag och Matilda var och lyssnade och dom är svinbra som alltid. Lite fel forum kanske. Det var på en ungdomsgård. Och hormonstinta tonåringar brukar inte ha kommit på tjusningen med a'capellasång vanligtvis.
Sune kastrerades i tisdags. Nu har han två saftiga ärr på vardera pungkula. Stackarn, vilken förnedring. 
Hej.  

Kommentarer
Postat av: Ida

Gjordes högskoleprovet?? :O

2008-04-08 @ 13:40:22
URL: http://idajonson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0